kozmetika Priody.

By Simona Dubravova - streda, apríla 19, 2017

Pleť by mala byť pre každého prioritou číslo jedna. A u tej problematickej to platí dvojnásobne. Počas dňa na pokožku tváre pôsobí obrovské množstvo faktorov, preto by sme si mali zvyknúť na pravidelnú "rutinu" v starostlivosti o ňu. Nemusím snáď hovoriť, že okrem vonkajšej starostlivosti je veľmi dôležitá aj tá vnútorná. Aj náš jedálniček a pitný režim vplýva na stav našej pleti viac, než si možno myslíte (o tom ale snáď viac nabudúce). 

Nedávno, som mala možnosť (za ktorú som nesmierne vďačná) vyskúšať produkty prírodnej pleťovej kozmetiky Priody. Tí, čo ma sledujú na instagrame mohli vidieť menšiu upútavku a ako som písala, máte sa na čo tešiť. A o čom si v dnešnom článku môžte prečítať? Predstavím vám Antialergické sérum s harmančekom a Intenzívny prírodný hydratačný krém s 12 rastlinnými extraktmi a vitamínom C.

PRIODY cosmetics
Začnem asi tým, že Vám priblížim, čo PRIODY cosmetics vlastne je (ako uvádza ich oficiálny text):
  • prírodná kozmetika vyrobená z najčistejších surovín z prírody
  • vhodná aj pre citlivú pleť
  • pri výrobe je kladený dôraz na výber, kvalitu a pôvod surovín
  • pri výrobe nie sú použité parabény, ftaláty, umelé farbivá, parfumy
  • kozmetika nie je testovaná na zvieratách
  • Priody sa stane vašou láskou na prvý pohľad a na celý život :) 


PRIODY cosmetics

Veľmi sa mi páči dizajn produktov - prepracované baelnie do detailov, ktoré pôsobí čisto a luxusne zároveň. Milé "heslo" na krabičke - "Look good, feel good" mi vyčarí úsmev na tvári vždy, keď sa naň pozriem.

PRIODY cosmetics


PRIODY cosmetics


Antialergické sérum s harmančekom ( Chamomile Anti-Allergic Serum)

Je to regeneračné a protizápalové sérum, určené na vyživenie (nielen) suchej a citlivej pokožky so sviežou a ľahkou textúrou, ktorá sa takmer okamžite vstrebáva.
Vďaka harmančeku má protizápalové a upokojújúce účinky a zaisťuje hĺbkovú hydratáciu. Dokáže upokojiť začervenanú a zapálenú pleť. Nájdete ho priamo TU.

Aké sú hlavné účinky tohto séra?
  • obsahuje harmanček
  • vyživenie suchej pleti
  • zlepšenie pružnosti pleti
  • hydratácia pleti
  • chráni pleť pred voľnými radikámi a znečistením prostredím

Ako aplikovať sérum na pleť?

Sérum nanášame na pleť vklepkávaním končekmi prstov. Vzhľadom na príjemnú tekutú konzistenciu vám stačí naozaj pár kvapiek. Nanášame na dôkladne vyčistenú pleť ešte pred nanesením pleťového krému.

Chamomile Anti-Allergic Serum

Chamomile Anti-Allergic Serum

Čo sérum obsahuje?

  • Harmanček rímsky, extakt (Chamomile Extract) - protizápalové a upokojujúce učinky, čistí a regeneruje pokožku
  • Kyselina hyaluronová (Hyaluronic Acid) - zaisťuje dokonalú hydratáciu vďaka svojej schopnosti viazať vodu, je to telu vlastná substancia, ktorá účinne regenruje väzivové tkanivo a potláča proces starnutia pokožky, dokáže napraviť vrásky a hlboké poškodenia
  • Extrakt zo sladkého drievka (Licorice Extract) - regeneračné účinky 
  • Portulaka zelená (Portulaca oreacela) - uvoľnuje tvárové svaly
  • Betaglukan (Oat Beta Glucan) - bojuje proti voľným radikálom, stimuluje prirodzenú obranyschopnosť pleti a podporuje obnovu buniek
  • Vitamin E - veľmi silný antioxidant, pomáha pleť chrániť proti poškodeniu slnkom, zbraňuje jej vysychaniu a stárnutiu
  • Pohánkovec japonský, výťažok z koreňov (Polygonum Cuspidatum Root extract) - využíva sa v ázijskej medicíne proti poškodeniu pleti a k liečbe nehojacich sa poranení
  • Hydralizovaný hodvábny proteín (Hydrolized Silk protein) - zvyšuje elasticitu pleti a viaže vodu


Chamomile Anti-Allergic Serum

HODNOTENIE:
V používaní séra som úplný nováčik a vzhľadom na to, že toto bolo moje prvé, nemám s čím porovnávať. A vlastne myslím si, že ho ani porovnávať nechcem a nepotrebujem. Toto sérum spĺňa všetky moje požiadavky a moja pleť po použití tohto produktu doslova "kvíka od rozkoše".  Nielenže sa mi zlepšil stav pleti ako takej, pokožka je naozaj hydratovaná a pružnejšia. Za mňa tento produkt hodnotím piatimi bodmi z piatich (kľudne aj desiatimi).
HONOTENIE: 5 bodov z 5

Intenzívny prírodný hydratačný krém s 12 rastlinnými extraktmi a vitamínom C 15% (Intensive natural daily moisturizer with 12 herbal extracts & vit. C15%)

Intenzívny hydratačný krém Priody, ktorý okamžite hydratuje a rýchlo sa vstrebáva bez zanechania mastného filmu. Rastlinné extrakty a vitamín C sa postarajú o dokonalú hydratáciu a 24h rozjasnenie pleti počas dňa. Je ideálny aj ako podklad pod make-up.
Zlepšuje pružnosť a obnovu pleti, je vhodný pre každú vekovú kategóriu a pri pravidelnom používaní  hydratuje aj v hlbších vrstvách pokožky. Nájdete ho priamo TU.

Aké sú hlávne účinky tohto krému?
  • výťažok z 12-tich unikatných rastlín a 15%-ný vitamín C
  • intenzívna hydratácia pleti a predchádzanie jej vysušeniu
  • hodvábne jemná a hladká pleť
  • dlhodobá 24h hydratácia
  • SPF 30 + UVA ochrana
Ako aplikovať na pleť?

Krém sa používa ako denný krém na dôkladne vyčistenú pokožku. Má príjemnú konzistenciu, ktorú ľahko a jemne vmasírujeme do pokožky. 

Intensive natural daily moisturizer with 12 herbal extracts & vit. C15%

Intensive natural daily moisturizer with 12 herbal extracts & vit. C15%

Aké zložky krém obsahuje?

  • Vitamín C - známy silný antioxidant, chráni pleť, podporuje tvorbu kolagénu a obnovu pokožky, neutralizuje voľné radikály spôsobené UV
  • Jojóbový olej (jojoba oil) - jeden z najkvalitnejších olejov, je dokonca vhodný aj pre novordencov, zaručuje hydratáciu a vyživenie pleti, regeneruje, hojí a zvyšuje elasticitu pleti
  • Zelený čaj, extrakt (Green tea extract) - má antibakteriálne, antiseptické a upokojujúce účinky
  • Aloe Extrakt - zmierňuje podráždenie pleti, upokojuje, osviežuje a čistí, obsahuje obrovské množstvo vitamínv, minerálo, živín, ktoré priaznivo pôsobia na pleť
  • Gotu Kola extrakt - nazýva sa a elixír mladosti, dokoca viac cenený ako ženšen, zlepšuje stav pleti a kondíciu ciev
  • Safflower Oil - zaručuje dlhodobú hydratáciu pleti, obsahuje kyselinu linolovú, omega-6 a dôležité vitamíny
  • Bambucké maslo (Shea butter) - dôkladne pokožku hydratuje a vyživuje, zjemňuje a chráni, pôsobí do hĺbky, obsahuje tiež vitamíny A, E, F
  • Kyselina citrónová  - stimuluje mikrocirkuláciu pleti, prečisťuje a bojjue proti únave pokožky
  • Prasličkový extrakt - zvyšuje pružnosť a spevnenie pokožky, tiež sa využíva pri ošetrovaní strií
  • Geranium extrakt - má antimikrobiálne a antioxidačné účinky
  • Púpavový extrakt -  vyživuje, rozjasňuje a omladzuje, púpava pomáha liečiť akné, ekzémy alebo lupienku


Intensive natural daily moisturizer with 12 herbal extracts & vit. C15%

HODNOTENIE:
Musím sa priznať, že doteraz som bola zástancom obyčajného krému Nivea, pretože moja pleť odmietala akýkoľvek iný krém. Používala som ho ako ráno, tak aj večer, a dokonca aj ako podklad pod make-up... Odkedy používam tento od Priody, už iný nechcem. Nikdy som nemala tak krásne rozžiarenú a hydratovanú pokožku ako teraz (vážne, nekecám!!!) Krém je doslova nabitý zložkami, ktoré pleť potrebuje. Ako sa hovorí - Neuveríš, pokým nevyskúšaš. Ja Vám odporúčam vyskúšať, a som si viac než istá, že sa zamilujete. Jediná moja obava bola, že krém je určený pre vekovú skupinu 25+, do ktorej ja ešte nespadám. Nakoniec ma ale presvedčilo zloženie a som veľmi rada, že som to riskla. Krém hodnotím 5 bodíkmi z 5. Konečne som našla kozmetiku, ktorá je ako vyrobená pre moju pleť. Môžem povedať, že je to zatiaľ to najlepšie, čo som mala možnoť vyskúšať. :)
HONOTENIE: 5 bodov z 5

PRIODY cosmetics

PRIODY cosmetics

PRIODY cosmetics

Tak a na záver mám pre Vás ešte menší darček v podobe zľavového kupóna na celý sortiment (platí aj na akciový tovar) vo výške 5%. Zľavový kód je PRIO5. 
Celý sortiment produktov nájdete na PRIODY.SK, prípade lajkujte fb.com/PRIODY.sk a taktiež  fb.com/PRIODY.cz aby Vám neunikli žiadne novinky.
kozmetika Priodykozmetika Priody
kozmetika Priody
Stretli ste sa už s kozmetikou PRIODY? Aké máte skúsenosti? Budem rada, ak mi napíšete, ako sa o pleť staráte vy a aké produkty na pleť používate. Teším sa na Vaše komentáre!

Ak by ste ma chcei podporiť v súťaži BLOGER ROKA, budem veľmi vďačná za každý jeden hlas. <3

  • Share:

You Might Also Like

10 komentárov

  1. tuto kosmetiku vůbec neznám, ale design má nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Priody neznám :) Já jsem se teď usadila u Biodermy sébium, která je pro mojí pleť fajn a vyhovuje mi to takhle.

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku neznám, ale vypadá, že bude opravdu skvělá a hlavně mám moc ráda přírodní kosmetiku, takže má u mě plusové body. A stejně tak za design produktů :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neznám, ale vypadá to krásně, balení i tvůj popis :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý článek o pro mě neznámé produkty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Priody testujem a musím uznať, je to fajn bio značka. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuto kosmeticku neznám a slyším o ní poprvé, ale podle tvé recenze asi nebude špatná :-) Tvůj blog mám moc ráda! Tvá články jsou krásné, dobře se čtou, jsou propracované :-) Na fotkách jsi krásná! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hi girl, I loooove it! Cute blog ❤

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten krem je naozaj fajn, tiez ho skusam a tiez ma moja plet celkom problem nejaky kladne prijat :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx