embroidered blouse.

By Simona Dubravova - štvrtok, júla 06, 2017

Plánovanie budúcnosti. Dá sa vobec dopredu vediet, čo budem chcieť o pár rokov? To, čo si myslím, že budem chcieť? Ak mám byť úprimná, neviem odpovedať. Som ten typ, ktorý jeden deň niečo naplánuje a na druhý robí aj tak niečo iné. Nemám rada, ak ma niečo príliš zaväzuje, a - ehm, neviem plánovať do budúcna. Som za spontánosť. Aspoň teraz. Určite sa dostanem do bodu, kedy plánovanie budúcnosti bude pre mňa prioritou, no dovtedy budem robiť to, čo považujem v tej danej chvíli za správne. embroidered striped shirt



embroidered striped shirt - gamiss.com | zipped front skirt - h&m | pink suede sandals - gamiss.com

embroidered striped shirtembroidered striped shirt

embroidered striped shirt

embroidered striped shirt

embroidered striped shirt

embroidered striped shirt




  • Share:

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Very Chic! Love the embroidery detail on the blouse. 🙂


    Jo x
    www.outlanderly.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tahle kombinace je velice povedená, sluší ti to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Upřímně - dřív jsem musela mít naplánované skoro všechno. Teď mě to stresuje. Nevím, co bude zítra, co pak. Nevím, co bude za rok, až dokončím školu. Nechci si plánovat svoji budoucnost - proč, člověk ji neovlivní. Vždycky se všechno může změnit. Žiju ze dne na den a je to skvělé!
    Outfit ji sluší. Líbí se mi ta blůzka :)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Napísala si to ozaj krásne! <3 Aj keď ja som ten typ človeka, ktorý rád plánuje. Nevravím teraz práve o budúcnosti, tú samozrejme nepozná nikto. Ale takisto aj spontánne veci sú vždy dobré. Hlavné je žiť tu a teraz a nezaoberať sa či už budúcnosťou alebo minulosťou. :)
    A ako inak, outfit je prekrásny! Hlavne tá košieľka! <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc, moc pěkný outfit, sluší Vám moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beutiful blog ;) www.thefashionzoneblog.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Your outfit is soooo lovely!
    Have an awesome day!
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No tak na tomhle musím ocenit, že jsi světlé zkombinovala se světlými doplňky ehm boty. Já jsem uplně alergická na outfity, které výdávám, kdy máňa má například světle modré tílko, bílé kalhoty a k tomu černé pantofle s černým batohem. Jinak já přibližně vím co bych si přála v budoucnosti dělat, ale člověk nikdy neví no...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekný outfit :) Tá blúzka je zaujímavá a jemná :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já svoji budoucnost vůbec naplánovanou nemám a překvapivě už mě to ani nestresuje tolik, co dřív. V minulosti jsem si vždycky něco naplánovala, něco vysnila a pak to stejně nakonec dopadlo všechno jinak. Teď nechávám věci plynout a věřím tomu, že všechno bude tak, jak má.. Podle mě se ani moc nedá naplánovat, co budeme dělat za pár let, může se stát naprosto cokoliv :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Páči sa mi ako si tento outfit nádherne zladila, veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. dokonalá blúzka! úžasná farebná kombinácia! máš dokonalé nohy a vynikajúcu postavu! však na mňa je suknička trošičku krátka... ale to je len môj estetický pohľad. každopádne máš dokonalé nohy a nie je dôvod ich neukázať! ;).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Love how you paird it with that nude skirt. You made the blouse the center of atention.



    elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. So cool outfit! I love it!

    https://oksannan.blogspot.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne sandálky, podobné by som si tiež rada kúpila, aj keď viem, žeby veľa využitia nemali :D

    The Noela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx